Potovanja in gurmanska razvajanja – tako enostaven je turizem z vidika turista. Ponudniki gostinskih in turističnih storitev se za tem prijetnim in ležernim videzom dejavnosti soočajo s številnimi tveganji. Težave z letalskimi prevozniki in njihovimi stavkami, odpovedmi zaradi naravnih nesreč, spremembami potovalnih navad zaradi vojn in političnih zapletov, spremembami predpisov o živilih zaradi okuženosti živil ali pojavov epidemij, vlaganja v avtomatizacijo turističnih objektov, poškodbe turistov … Najdete med naštetimi tudi težavo, ki pesti tudi vas?
V podjetju Sipos d.o.o. nudimo moderne zavarovalne rešitve, ki pokrivajo področje gostinstva in turizma ter tako podjetjem zagotavljajo stabilno poslovanje. Tovrstna zavarovanja so nujna za:
- hotele,
- restavracije,
- turistične agencije, …
Dejstva
- Večina TOUR operaterjev zahteva zavarovanje odgovornosti hotelirja.
- Turistične agencije so dolžne zavarovati:
- insolventnost (in GZS predložiti garantno pismo),
- odgovornost z razširitvijo na čisto premoženjsko škodo.
- Restavracije in hoteli pripravljajo hrano, kar je njihov proizvod.
- Investicije v širitev ali adaptacije objektov so v turizmu nujne. Ali se investitor zaveda solidarne odgovornosti do tretjih oseb?
Poskrbite za zavarovanje, ki bo pokrilo vaše stroške, prav tako pa poskrbelo za zadovoljstvo strank – njihovo mnenje v turizmu in gostinstvu šteje največ.
Ali ste pripravljeni?
- Koliko je vredno vaše premoženje? Koliko je vredno vaše zavarovanje?
Kdo skrbi za reševanje škod? - Kako zavarujete človeške vire?
- Ali so večje investicije pravilno zavarovane?