Reševanje sporov

V zavarovalno posredniški družbi Sipos posredovanje zavarovanj d.o.o. si prizadevamo za čim večje zadovoljstvo zavarovalcev in vas obveščamo, da imamo v skladu s 579. členom ZZavar-1 urejen interni postopek za reševanje pritožb, ki ga povzemamo v nadaljevanju:

  • Stranka lahko pritožbo v zvezi z našim ravnanjem ustno ali pisno naslovi na sedež Sipos d.o.o., Sv. Duh 264, 4220 Škofja Loka ali po elektronski pošti na sipos@sipos.si.
  • Ustne pritožbe bomo skušali rešiti takoj, če pa stranka želi pisni odgovor, se naredi zapisnik ustne pritožbe in se jo obravnava kot pisno pritožbo.
  • Pritožbo bomo ustrezno obravnavali in vam pisno odgovorili v najkrajšem možnem času (predvidoma v roku 15 dni, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema pritožbe).
  • O pritožbi se bo odločalo v skladu s internim Pravilnikom o pritožbenem postopku.
  • Če se z rešitvijo pritožbe stranka ne strinja, lahko posreduje pritožbo v reševanje na Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana.
Kako vam lahko pomagamo?

Kontaktirajte nas preko telefona oziroma kontaktne forme

PRIČAKUJTE NAŠ KLIC.

Bi radi govorili z enim izmed naših svetovalcev? Pustite nam vaše podatke in vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem času.

    Radi bi več informacij glede: